רקע
מיסים (במקור) הם כלי חברתי חשוב המאפשר לחלק מחדש את המשאבים של המדינה בין החזקים והחלשים
עם זאת אין סתירה עם החובה לשמור על הזכויות שלנו כפרט:
1. מחד, לא לשלם יותר מס ממה שצריך
2. מאידך, להרגיש נוח לקבל סעדים ומשאבים שמגיעים לנו כי אין לדעת מתי ניזקק בעולם לא יציב.
(ככל שנהא בשפע ונרצה לחלוק אותו עם החברה - תמיד נוכל לתרום וגם זו הוצאה מוכרת)
במפגש הקרוב נרצה לעמוד על 2 מקורות למימוש זכויות וקבלת סעדים (למי שמגיע כמובן)
1. מס הכנסה + ביטוח לאומי : החזרי מס, הכרה בהוצאות מיקסום נקודות ומדרגות מס
2. ביטוח לאומי + משרד הביטחון : הכרה בנכויות ומימוש זכויות באופן אותנטי כך שהסעדים יעמדו לרשותכם בניהול איכות חיים טובה.
ולזכור תמיד שברוב המקרים התביעה אינה מול צה"ל שהיה לנו לבית שני,
אלא מול תקציבים ייעודיים שהמדינה העמידה בדיוק בשביל לאפשר למי שנפגע לקבל סעד ומזור..
שריינו את המועד ועשו מאמץ הגיע- זה מפגש של פעם בשנתיים שלוש
לו"ז
19:45 פתיחת חדר המתנה
19:50-20:00 ערב טוב אבי פרנקל
20:00-20:40 מימוש זכויות מול ביטוח לאומי משהב"ט וגופי ממשל
עורך דין רונן לפיד
20:40-21:20 הטבות, זיכויים וניכויים מול רשויות המס -
יועץ המס משה מועלם
21:20 סיום משוער