אני מצאתי בה את עגנון.
עגנון של "שבועת אמונים".
עגנון של שבועת אמונים הנכתב בשנות הארבעים (ימי מלחמה ושואה)
אך עוסק באנשי העלייה השנייה ואורחות חייהם.
מה ראה עגנון בעיני רוחו כשכתב שנים רבות לאחר ימי העלייה השנייה,
את סיפורי האהבה של ימי העלייה השנייה?
איזה נוף ראה עגנון כשכתב את הסיפור הזה.
בסיור מיוחד הזה, אסתובב ברחובות ובסמטאות,
כשהספר פתוח בידי, אני קורא אל מול הנוף את ההתרחשות,
ואתם הקהל מקשיב ומדמיין את הנקרא בפניכם, בעיני רוחכם.