כולנו נושאות רחם, גם אם לא ילדנו ילדים.
הרחם חי בתוכנו: בגוף, באינטואיציה, בזיכרון, ביכולת שלנו לברוא חיים חדשים מתוך עצמנו.
הרחם הוא לא רק המקום שבו נולדים ילדים, הוא המקום שבו אנחנו נולדות מחדש! בכל חודש הגוף משחרר, מתנקה, מתכונן ללידה חדשה וכך גם הנשמה.
כי יש רגע שבו אי אפשר יותר להמשיך לחיות על אוטומט, אי אפשר יותר להמשיך להיות מי שאנחנו לא.
ההזמנה כאן היא להיזכר באמא הפנימית,
זו שיודעת להחזיק גם את הפירוק,
זו שיודעת לטפח חיים חדשים בתוכך,
זו שיכולה להחזיר לך בית בגוף שלך, בלב שלך, באמת שלך.
"למות ולהיוולד מחדש" זו לא רק דרך, זו שפה שמפסיקה לברוח, שפה שמבקשת אמת...והיא שואלת אותך:
באיזה שער של המסע את נמצאת עכשיו?
מה בתוכך כבר לא יכול להמשיך ככה?
ומה מחכה שתסכימי סוף סוף ללדת לעולם?