אם ברור לך שממש אין לך חשק להיכנס לסטטיסטיקה הכואבת של הרשות לעסקים קטנים ובינוניים ולהיות אחד מבתי העסק שנפתחים בישראל ולא מצליחים לשרוד יותר משנתיים, וגם אם שרדת שנתיים, זה ממש לא אומר שבאמת הרווחת מספיק כסף...
ואם הסטטיסטיקה הזו לא מספיק מדאיגה יש גם את המגמה המדאיגה: עסקים שקיימים עשרות שנים, ופתאום נקלעים לירידה משמעותית בהיקף המכירות. out of the blue, או בגלל הקורונה, או ממגוון סיבות מצטברות.
בעל העסק מתחיל לחשוב על צמצום עובדים ואפילו סגירה. המכנה המשותף לכל אותם עסקים הוא שבסוף היום אין מספיק תוצאות כספיות! והסיבה לכך היא שאין מספיק לקוחות ואין מספיק עסקאות במילים אחרות מחלקת השיווק, (גם אם מדובר בעצמאי), לא עובדת! או שלא מייצרת תוצאות – כלומר עובדת לא נכון!
היום עסק עם מוצרים נפלאים ושירות אדיב לא מספיק כדי להצליח! וזה לא משנה אם זה עסק שקיים ועבד בהצלחה עשרות שנים – או עסק חדש שלא מצליח להתרומם! הסיבה שהם לא מצליחים היא שמישהו אחר מתרועע עם הלקוחות, מסביר להם, מלמד אותם, בונה היכרות איתם, בונה
נאמנות איתם - והם עושים וקונים מה שהוא אומר להם! הוא מגיע אליהם דרך המדיה: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, מייל - והופך להיות המנטור שלהם בתחום שלך!
הגיע הזמן שתצאו מהראש הישן, ותתקדמו לראש של 2022!
הראש הוא שלכולם יש פייסבוק או יוטיוב או אינסטגרם, ולכל אחד יש מומחה לכל תחום בחיים שלו, ואם לא תהיה שם עם המסרים שלך, עם הידע שלך, עם התובנות שלך, עם המקצועיות שלך - מישהו אחר יהיה שם, ויקטוף את הלקוחות והעסקאות!
או כמו ש JZ אמר:
I'm NOT a BusinessMan
I AM A BUSINESS
MAN
כשלמעשה הוא מתייחס לעצמו כמו אל עסק ומותג בפני עצמו ולא כאיש עסקים, שזה מונח שמתאים יותר לתקופות ישנות יותר, היום מי שרוצה להצליח, חייב להפוך את עצמו ל "מדיה בוס" - אחד שבונה את ההיכרות שלו, האהדה שלו והנאמנות שלו באמצעות המדיה החדשה! וככה הוא
בונה את הקהילה וההצלחה שלו!